ostatnio intensywnie pracowałyśmy nad bardzo ważnym dla nas produktem, jakim jest szkolenie pt. “Tarcza finansowa PFR– wydatkowanie i ewidencjonowanie wydatków z subwencji“.
Przez ostatnie miesiące do naszej kancelarii trafiło kilkadziesiąt przedsiębiorców, którzy mieli liczne pytania dotyczące prawidłowego wydatkowania subwencji. O skali problemów z interpretacją regulaminu/ umowy, tarczy finansowej PFR, świadczy również ilość komentarzy pozostawionych pod naszym pierwszym artykułem dotyczącym tej kwestii (link).
Wierzymy, że zdobyte doświadczenie pozwoliło nam stworzyć produkt, który kompleksowo wyjaśni m.in. czym są koszty prowadzenia działalności, czy subwencje można wydać na samochód w firmie lub zapłacić nią za instalacje fotowoltaiczną na dachu firmy.
Szkolenie jest w zasadzie gotowe. Pracujemy jeszcze nad montażem, ale już teraz chciałyśmy przedstawić agendę szkolenia.
Szkolenie składa się z 5 Modułów:
MODUŁ 1 – Źródła wiedzy o zasadach dotyczących Tarczy Finansowej PFR
W tej części zawarłyśmy kilka bardzo istotnych wskazówek, jak wykorzystywać na swoją korzyść dokumenty, które opublikował PFR. W razie kontroli, omówiony mechanizm, może stanowić koronny argument na korzyść beneficjenta subwencji.
MODUŁ 2- Terminy wydatkowania subwencji.
Ten moduł zaciekawi wszystkich z Państwa, którzy subwencje chcieliby przeznaczyć na inwestycję w swojej firmie.
MODUŁ 3 – czym są koszty prowadzenia działalności
Czyli na co można wydać subwencję
MODUŁ 4 – Największe błędy jakie można popełnić + Ewidencja wydatków
MODUŁ 5 – Q&A czyli pytania i odpowiedzi o tarcze
Zbiór większości pytań, które zadali nam przedsiębiorcy od początku wprowadzenia tej formy pomocy
Jeśli takie szkolenie byłoby dla Państwa przydatne sugerujemy zapis na newsletter (ukryje się tam zniżka).

Szkolenie dostępne jest w sprzedaży od 12 lipca 2020 r. w sklepie Adwokata Przedsiębiorcy.
Obraz Free-Photos z Pixabay